سوالات متداول

ثبت نام و حساب کاربری
چگونه در سایت ثبت نام کنم؟
چگونه در سایت ثبت نام کنم؟
چگونه می توانم به حساب کاربری خود وارد شوم؟
چگونه می توانم به حساب کاربری خود وارد شوم؟
«حساب کاربری من» که در قسمت بالای سایت وجود دارد چیست؟
«حساب کاربری من» که در قسمت بالای سایت وجود دارد چیست؟
آیا بدون ثبت نام در سایت می توانم خرید کنم؟
آیا بدون ثبت نام در سایت می توانم خرید کنم؟
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
آیا این امکان وجود دارد که پیش نویس قرارداد نمایندگی در اختیار ما قرار گیرد؟
آیا این امکان وجود دارد که پیش نویس قرارداد نمایندگی در اختیار ما قرار گیرد؟
خرید و سفارش
چگونه می‌توانم از این سایت خرید کنم؟
چگونه می‌توانم از این سایت خرید کنم؟
مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟
مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟
آیا خرید از این سایت امن است؟
آیا خرید از این سایت امن است؟
آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص تحویل شود؟
آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص تحویل شود؟
آیا می توانم چند محصول را به چند آدرس متفاوت ارسال کنم؟
آیا می توانم چند محصول را به چند آدرس متفاوت ارسال کنم؟
نماد اعتماد الکترونیکی که در سایت نمایش داده شده است به چه معنایی است؟
نماد اعتماد الکترونیکی که در سایت نمایش داده شده است به چه معنایی است؟
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
آیا امکان خرید یا سفارش محصولات ناموجود در سایت، وجود دارد؟
آیا امکان خرید یا سفارش محصولات ناموجود در سایت، وجود دارد؟
چگونه می توانم از تغییرات قیمت یک محصول آگاه شوم؟
چگونه می توانم از تغییرات قیمت یک محصول آگاه شوم؟
آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟
آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟
نحوه پرداخت
از چه روش هایی برای پرداخت مبلغ کالای خریداری شده استفاده کنم؟
از چه روش هایی برای پرداخت مبلغ کالای خریداری شده استفاده کنم؟
آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، آیا ممکن است مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟
اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، آیا ممکن است مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟
آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
ارسال سفارش
سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند؟
سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند؟
معمولا چقدر طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟
معمولا چقدر طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟
چگونه مطمئن باشم که سفارش سالم به دستم می رسد؟
چگونه مطمئن باشم که سفارش سالم به دستم می رسد؟
چگونه می توانم سفارش های خود را از طریق وب سایت پیگیری کنم؟
چگونه می توانم سفارش های خود را از طریق وب سایت پیگیری کنم؟
زمان تحویل محصولات در شهرستان چقدر است؟
زمان تحویل محصولات در شهرستان چقدر است؟
در صورتی که در زمان تعیین شده، سفارش تحویل داده نشد، چه باید کرد؟
در صورتی که در زمان تعیین شده، سفارش تحویل داده نشد، چه باید کرد؟
تعویض یا بازگشت محصول
آیا امکان تعویض یا برگشت کالاهای خریداری شده وجود دارد؟
آیا امکان تعویض یا برگشت کالاهای خریداری شده وجود دارد؟
آیا امکان جایگزینی محصول خریداری شده با مدل دیگری وجود دارد؟
آیا امکان جایگزینی محصول خریداری شده با مدل دیگری وجود دارد؟
در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟
در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟
در صورتی که محصول تحویل داده شده، دارای اشکال یا نقص باشد، چه کار کنم؟
در صورتی که محصول تحویل داده شده، دارای اشکال یا نقص باشد، چه کار کنم؟
اگر محصول ارسالی با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
اگر محصول ارسالی با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
آیا امکان انصراف از خرید وجود دارد؟
آیا امکان انصراف از خرید وجود دارد؟
آیا محصولات شما گارانتی هم دارند؟
آیا محصولات شما گارانتی هم دارند؟
فروش ویژه
چه زمانی محصولات در طرح فروش ویژه قرار می گیرند؟ چطور می توانم از این طرح آگاه شوم؟
چه زمانی محصولات در طرح فروش ویژه قرار می گیرند؟ چطور می توانم از این طرح آگاه شوم؟
آیا می‌توانم محصولی را که قبلاً در طرح فروش ویژه عرضه شده و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟
آیا می‌توانم محصولی را که قبلاً در طرح فروش ویژه عرضه شده و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟